تعدادی از مسئولان استان خوزستان با حضور در بیمارستان گلستان اهواز با مصدومان حادثه ریزش کوه در منطقه منبع آب این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صبح امروز، 30 مهرماه، حادثه ریزش کوه که در منطقه منبع آب اهواز رخ داد سبب تخریب 2 باب منزل مسکونی و کشته و مصدوم شدن 6 نفر شد.

در این حادثه ناگوار متاسفانه 2 کودک خردسال به نام‌های شقایق کاظمی 4 ساله و شادمهر منصوریان 6 ساله جان باختند و 4 نفر دیگر مصدوم شدند.

به گفته شهیار میرخشتی، رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی اهواز، مصدومان حادثه ریزش کوه در منبع آب اهواز به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند که هم اکنون در حال درمان هستند.

جمعی از مسئولان استان خوزستان امروز با حضور در بیمارستان گلستان اهواز از مصدومان حادثه ریزش کوه در منطقه منبع آب اهواز عیادت کردند.

در این برنامه ایرج نظری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و کیامرث حاجی‌زاده، مدیرکل مدیرت بحران استان خوزستان حضور داشتند و در جریان مراحل درمان این مصدومان قرار گرفتند.

در حاشیه این برنامه کیامرث حاجی‌زاده، مدیرکل مدیرت بحران استان خوزستان گفت: اقدامات لازم در خصوص معاینات پزشکی و رسیدگی به مصدومان حادثه انجام شده است.

وی اظهار کرد: کلیه هزینه‌های درمانی مصدومان حادثه ریزش کوه در منطقه منبع آب اهواز رایگان است.

انتهای پیام/گ

مسئولان خوزستان به عیادت مصدومان حادثه منبع آب رفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.