خادمان حرم ثامن الحج علی ابن موسی الرضا(ع) با حضور در بیمارستان بزرگ دزفول از بیماران بستری عیادت کرده و برای شفای آنها دعا کردند.

عیادت خدام رضوی ازبیمارانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهوازکاروان خادمان امام رضا (ع) صبح شنبه در بدو ورود به دزفول با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان پیام سلام هشتمین امام شیعیان را به مردم دزفول ابلاغ کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در آیین استقبال از کاروان خادمان امام رضا (ع) در دفتر امام جمعه دزفول گفت: در مدت یک روز حضور خدمان حرم رضوی در دزفول برنامه های مختلفی از جمله دیدار با مردم در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام سیداحمد مروج به نمایندگی از دفتر امام جمعه دزفول نیزبیان داشت:شرط ورود به توحید ولایت است که ما با داشتن امام رضا (ع) از نعمت ولایت برخورداریم .
وی خواستار توفیق خدمت گذاری به زائران از سوی خادمان حرم امام رضا (ع) شد و ورود آنها به شهرستان دزفول را مایه برکت و افتخار دانست .

مدیر کاروان خادمان امام رضا (ع) نیز گفت: این کاروان در قالب چهار گروه با تعداد 10 نفر از خادمان حرم مطهر رضوی شامل دربانان ، فراشان و دیگر خادمان وارد خوزستان شدند و در هشت روز گذشته به شهرهای مختلف استان از جمله اندیمشک ، شوش ، هندیجان ، آغاجاری ، بندر ماهشهر ، خرمشهر ، آبادان ، امیدیه ، هویزه سفر کرده و مورد استقبال دوستداران ولایت قرار گرفتند.

محسن نامجو افزود:برنامه های فرهنگی فراوانی با حضور خادمان امام رضا (ع) در روستاهای استان خوزستان برگزار شد.
حضور در آستان متبرک حضرت سبزقبا(ع) ، تجلیل از هنرجویان موسسه آموزشی مهد الرضا(ع) و حضور در روستای سید نور از دیگر برنامه های سفر خادمان حرم رضوی در دزفول است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.