نقاط حادثه خیز مازندران بر اساس شرایط وقوع تصادفات شناسایی و نسبت به آشکار سازی این نقاط اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهور مازندران در هفتمین نشست کمسیون تحول راهور استان که در سوادکوه برگزار شد، گفت: در این نشست عملکرد همکاران در سطح استان اهدافی برای شهروندان استانی به ویژه مسافران بررسی می‌شود و شرایط مهندسی ترافیک در استان‌ها مورد پالایش قرار می‌گیرد.

وی افزود: در طول مسیر نقاط حادثه خیز که بر اساس شرایط وقوع تصادفات شناسایی می‌شوند و نسبت به آشکار سازی این نقاط اقدام خواهد شد.

رئیس راهور مازندران با اشاره به پیگیری مجدانه پلیس راهور از طریق سازمان‌ها وادارات برای اصلاح نقاط هندسی مسیر گفت: برخورد همکاران با آن دسته از رانندگانی که با تخلفات در سطح خیابان‌ها و معابر ایجاد می‌کند وباعث کندی حرکت و یا احیانا خدایی نکرده باعث بروز تصادف می‌شود اینجا رصد می‌شود.

باقری تاکید کرد: آن دسته از رانندگانی را که با تخلفات حادثه ساز مثل سرعت وسبقت در معابر جاده‌ها موجب نارضایتی مردم و بروز تصادفات شوند با قاطعییت بر اساس قانون برحورد می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان گفت: با یکسان سازی مدیریتی بحث برگزاری جلسات یکی از اهداف مهم می‌باشد همچنین با دستورالعمل ها و تجربیاتی که هر یک از مدیران در حوزه خدمت انجام می‌دهند بتوانیم با همفکران و همدلی ان شالله فضای ایمن ترافیکی را در محور‌های مواصلاتی استان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ع

نقاط حادثه خیز جاده‌های مازندران آشکارسازی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.