رئیس پلیس فتای استان ایلام هجمه های انحرافی واعتقادی درفضای سایبر را از برنامه های دشمن در شبکه های اجتماعی دانست.

والدین مراقب انحرافات اعتقادی فرزندان خود باشند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ علی جمالی در جمع نمازگزاران مسجد امام علی (ع) شهر ایلام بیان کرد: جوانان جامعه به واسطه حضور مستمر در فضای مجازی حضور فعالی در برنامه های مذهبی ندارند.

وی  اظهار کرد: ترویج شیطان پرستی و مطرح کردن برتری نژاد را نمونه ای از تهدیدات در جهت بی اعتقاد کردن جوانان در فضای سایبری دانست.

جمالی در ادامه به اهمیت فضای مجازی پرداخت و افزود : خانواده ها می توانند با نظارت بر فرزندان خود از انحرافات دینی آنان پیشگیری نمایند.

وی عنوان کرد: با گذشت حدود 25 سال از عمر اینترنت بیش از یک میلیارد سایت اینترنتی راه اندازی شده که بسیاری از این سایت ها در ترویج انحرافات دینی تبلیغ می کنند.

جمالی  با تأکید بر اینکه متأسفانه جرایم اینترنتی در استان ایلام نسبت به مدت مشابه سال قبل رو به افزایش است، اضافه کرد: خانواده به عنوان اولین نهاد اجتماعی میتواند نقش پیشگیری از جرایم را ایفا کند.

رئیس پلیس فتا ایلام حضور در مدارس و مساجد را از برنامه های پلیس در امر پیشگیری از آسیب های اجتماعی خواند و ادامه داد : پلیس فتا مصمم است با برنامه های مدون حضور خود را در بین مردم افزایش داده تا بتواند گامی موثر در پیشگیری از جرایم بردارد.

انتهای پیام/ د

انحراف در فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.