مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام از راه اندازی بیش از ۱۰۰ موکب پذیرایی توسط هیئت های مذهبی ایلام در مناطق مختلف استان همزمان با اربعین حسینی خبر داد.

راه اندازی ۱۰۰ موکب برای پذیرایی از زائران اربعین در مهران

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام محمد فتاحی گفت : این تعداد موکب در شهرهای مسیر تردد زائران اربعین و بیشتر در مسیر ایلام تا مهران دایر و توسط هیئت های مذهبی خدمات رسانی به زائران انجام می شود.

وی افزود: پارسال ۷۰۰ هزار نسخه اقلام فرهنگی بین زائران اربعین توزیع شد که پیش بینی می شود امسال این اقلام به یک میلیون نسخه افزایش یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی تاکید کرد : استقرار ۲۰ مبلغ روحانی در مرز مهران، ایستگاه های فرهنگی برای توزیع بسته های فرهنگی، مراکز مشاوره دینی و تهیه اپلیکیشن ویژه اربعین و توزیع در فضای مجازی از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام در ایام اربعین ۹۶ است.

فتاحی با اشاره با تاثیرات معنوی این حرکت عظیم در روحیه مردم استان،، خدمتگذاری به زائران امام حسین (ع) را نعمتی الهی برشمرد که تاکنون نیز مردم شهید پرور و محب خاندان اهل البیت (ع) استان ایلام بخوبی توانسته اند دین خود را در این زمنیه ادا کنند.

وی ابراز امیدواری کرد امسال نیز شاهد برگزار باشکوه این مراسم و عزیمت زائران در کمال امنیت و سلامت از مرزهای چهارگانه و بویژه مرز بین المللی مهران باشیم.

انتهای پیام/ه

 

ایجاد موکب در مسیر تردد زائران در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.