سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت:یوم الله ۱۳ آبان تجلی فریاد و انزجار ملت ایران از نظام سلطه است.

 13 آبان تجلی فریاد و انزجار ایران به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت الاسلام علی چراغی پور  در جلسه اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: ملت بزرگ ایران و بویژه دانشجویان پیرو خط امام در این روز نشان دادند در راه اعتلای این نظام الهی و تقویت پایه های آن از هیچ تلاش فروگذار نخواهند کرد.

وی ادامه داد: این حرکت انقلابی که منجر به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران شد از سوی امام راحل (ره) به عنوان انقلاب دوم نامیده شد که نشان از اهمیت این واقعه تاریخی دارد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام تاکید کرد: اهمیت تاثیرگزاری این اقدام انقلاب در ادامه مسیر و حرکت نظام به حدی است که رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری همواره بر گرامیداشت و بیان دلایل وقوع آن به نسل های جدید سفارش می کنند.

چراغی پور یادآور شد: فرهنگ ایستادگی و مبارزه با نظام سلطه از اصول و اعتقادات عمیق نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی ملت ایران بوده که در طول ۳۸ سال گذشته همواره سرلوحه کار و توجه مردم قرار داشته و جهانیان همه ساله شاهد تجلی این اعتقاد در راهپیمایی ها و مناسبت های ملی هستند.

وی از عموم دستگاه های متولی خواست امسال نیز با توجه به هجمه های دنیای استکبار با سازماندهی بیشتری آیین های این روز را برگزار و نسل های سوم و چهرام انقلاب را با اهداف والای آن آشنا کنند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با اشاره به سخنان اهانت آمیز رییس جمهور آمریکا و اقدامات مذبوحانه این دولت بر ضد ایران اسلامی گفت: راهپیمایی امسال ۱۳ آبان باید متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود.

 

انتهای پیام/ع

جلسه اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.