نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی از آغاز طرح تصفیه‌خانه روستای قروچای با یک‌میلیارد تومان اعتبار در آینده نزدیک خبر داد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،علی‌محمد مرادی نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی دیروزدر جمع مردم روستای قروچای دهگلان گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در شهرستان‌های قروه و دهگلان به ویژه در بخش کشاورزی وجود دارد که باید از این بستر در راستای توسعه هرچه بیشتر این شهرستان‌ها به ویژه رفع مشکل بیکاری بهره گرفت.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: توجه به صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی از مباحث مهمی است که می‌تواند در بستر توسعه کردستان و نقش آفرینی این استان را در تحقق اقتصاد مقاومتیفراهم سازد.

وی به برخی از پروژه‌ها و طرح‌های در دست احداث در شهرستان‌های قروه و دهگلان گریزی زد و افزود: طرح تصفیه‌خانه روستای قروچای با یک‌میلیارد تومان اعتبار در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: آسفالت ۵۰ کیلومتر راه روستایی و شهری تا پایان امسال از دیگر پروژه‌های در دست اجرا در این شهرستان‌های است که امیدواریم هرچه زوتر شاهد تحقق آن باشیم.

مرادی با بیان اینکه خاک آهن مواد اولیه کارخانجات ذوب آهن و فولاد است، بیان کرد: این مهم به صورت بسیار چشمگیر در معادن سنگ‌آهن استان کردستان به ویژه در دو شهرستان قروه و دهگلان تولید می‌شود.

وی اضافه کرد: شهرستان قروه با 300 هزار نفر جمعیت نباید از چرخه صنعتی تولید فولاد محروم شود از این رو ایجاد این مهم مطالبه به حق مردم است.

انتهای پیام/ د م

دیدار نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با مردم روستای قروچای دهگلان 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.