مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی رکود در اجرای طرح بهسازی محور خوی- قطور – رازی را کمبود منابع مالی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ابراهیم مبارک  قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی عصر شنبه در جریان بازدید مدیر کل ساخت و توسعه راه‌های شمالغرب شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشوراز روند ساخت محور محور خوی- قطور – رازی اظهارداشت: تکمیل پروژه بهسازی محور خوی- قطور- رازی به ویژه ۵.۷ کیلومتر از سمت پایانه مرزی رازی که به دلیل کمبود منابع مالی راکد بود، با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه باید مانندطرف ترک، راه خوی قطور را اصلاح و زیر ساخت‌های لازم در مرز رازی را فراهم آوریم اضافه کرد: تلاش می‌کنیم عملیات بهسازی و آسفالت ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر از محور خوی- قطور- رازی که بیشترین نقاط حادثه خیز را دارد، هرچه سریعتر آغاز شود.

ابراهیم مبارک قدم، افتتاح یکی از تقاطع‌های غیر مسطح این محور را در حذف نقاط حادثه خیز و ایمن سازی مسیر عبور و مرور مهم ارزیابی کرد و افزود: چهار تقاطع غیرمسطح در محور خوی- قطور- رازی وجود دارد که پیگیری لازم جهت اجرای دو تقاطع با مساعدت و همکاری شرکت محترم راه آهن انجام می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی یاد آور شد: تکمیل زیر ساخت‌های مرز رازی و تکمیل جاده خوی قطور از اولویت‌های مهم  وزارت راه و شهرسازی است.

انتهای پیام/م

محور خوی- قطور – رازی بهسازی می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.