۷۸ خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد منطقه (۲) ساری ازخدمات عمرانی به ارزش ۲۳۵ میلیون تومان امسال بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سیدرضا ساداتی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه (۲) ساری با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان یکی از برنامه‌های مهم این نهاد است، گفت: ارائه خدمات عمرانی به مددجویان این شهرستان در ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: ۷۸ خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد منطقه (۲) ساری از خدمات عمرانی این نهاد به ارزش ۲۳۵ میلیون تومان طی ۶ ماه نخست امسال بهره‌مند شدند.

ساداتی با اشاره به اینکه برای ۸ خانوار تحت حمایت در منطقه (۲) ساری مسکن خریداری شده است، گفت:این واحد‌های مسکونی مجموعا با هزینه‌ای به ارزش ۳۳۲ میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد، مشارکت خیران و آورده مددجو خریداری شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه (۲) ساری گفت :۱۲ واحد مسکن مددجویی روستایی برای خانوار‌های تحت حمایت این نهاد در حال ساخت است و تا پایان سال جاری تکمیل و به مددجویان تحویل داده می‌شود.

وی افزود: با برنامه ریزی‌ها وهماهنگی‌های انجام شده باسازمان بسیج سازندگی مقرر شد در مجموع ۲۶ واحد مسکن مددجویی برای مددجویان تحت حمایت در منطقه (۲) ساری تا پایان سال جاری ساخته و به مددجویان تحویل داده شود.

وی گفت: مردم نیک اندیش این شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره گیری آنی پرداخت#۵*۳*۰۱۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و واردکردن مبلغ مورد نظر خود، در ساخت مسکن مددجویان با این نهاد مشارکت کنند.

انتهای پیام/آ

ساخت مسکن مددجوی در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار