امام جمعه موقت سنندج گفت: سخنان نابخردانه رئیس جمهور آمریکا موجب افزایش اتحاد و همبستگی ملت ایران شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، گفت: گفتار نامعقول ترامپ اثبات کرد که نگرانی و دغدغه رهبر معظم انقلاب از بدعهدی و دروغگویی سران آمریکا خردبینانه بود.

امام جمعه سنندج افزود: سخنان نابخردانه رئیس جمهور آمریکا موجب افزایش اتحاد و همبستگی هرچه بیشتر و مقاومت همه جانبه ملت ایران در برابر زیادخواهی آنان شد.

وی گفت: جامعه روحانیوت، شورای افتاء و امامان جمعه و جماعت کردستان انزجار خود را از سخنان ترامپ اعلام کرده و حمایت همه جانبه خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می‌کنیم.

خدایی در ادامه با گرامیداشت و تبریک هفته استاندارد، اضافه کرد: استاندارد موجب تامین امنیت سلامت در جامعه می‌شود از این رو فرهنگ‌سازی در این راستا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

امام جمعه سنندج افزود: دقت در کار از دستورات دین اسلام است و باید سعی کنند تولید سالم داشته باشیم تا در سایه آن سلامت انسان تامین شود.

وی همه نعمات‌ بر روی زمین و حرکت و گردش زمین را از نشانه‌های قدرت پروردگار نام برد و گفت: قطعا اداره این کائنات نیاز به کسی دارد که نیرویی بالاتر از همه نیروها داشته باشد و این امر اگر انسان عاقل و صاحب درک باشد به راحتی وجود خداوند تبارک و تعالی را برایش اثبات خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

دقت در کار از دستورات دین اسلام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.