آذری جهرمی از پیگیری گزارش اخذ هزینه از پیامک‌های ارسالی به سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات خبر داد.

وزیر ارتباطات از پیگیری گزارش اخذ هزینه از پیامک های ارسالی به سامانه پاسخگویی وزارت خبر داد+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی درباره کسر هزینه از مردم برای سامانه 195 در اینستاگرام نوشت:

"گزارشی از دوستان در خصوص اخذ هزینه از پیامکهای ارسالی به شماره صد و نود و پنج دریافت کردم و پس از بررسی متوجه صحت گزارش شدم. متاسفانه بدلیل پیکره بندی اشتباه در سامانه این هزینه کسر می‌شد. بنا بر اعلام اپراتورهای اول و دوم از ساعت یازده شب گذشته این ایراد برطرف و هزینه‌های کسر شده طی چند روز آینده عودت داده خواهد شد. ایراد در اپراتور سوم هم تا فردا حل خواهد شد. از دوستانی که پیگیر بودند و اشکال موجود را منعکس کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

مجموعا تا کنون چهل هزار پیامک به این سامانه واصل که نصف آن به شکل صحیح ارسال شده و از مجموع گزارشات دریافتی، سیم کارتهای مزاحم بسیاری شناسایی و مسدود شده است. جزئیات آمار بزودی از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام خواهد شد.

پ.ن: فاز اول این سامانه برای پیامکهای ارسالی از طریق شماره های همراه بود‌. بزودی قابلیت دریافت گزارش برای شماره های ثابت و نیز شماره های مراکز ارسال پیامک را نیز فعال خواهیم کرد."

لازم به ذکر است سامانه 195 سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که به عنوان پلی بین مردم و وزارت ارتباطات عمل می کند.

وزیر ارتباطات از پیگیری گزارش اخذ هزینه از پیامک های ارسالی به سامانه پاسخگویی وزارت خبر داد+عکس

 

انتهای پیام/

پیگیری شکایات از سامانه 195 وزارت ارتباطات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۶
سامانه 195به چه شماره پیامک کنیم باباپدرمون دراومدازبس پیامک تبلیغاتی حذف میکنیم وقتی گوشی شارژ ندارداصلاپیام نمیادوقتی شارژکردیم ازصب تاظهرحداقل پنج تاشش میاد چکارکنیم این تبلیغات حذف شود ممنون ازشمااقای وزیر
آخرین اخبار