فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در راستای اجرای طرح کرامت مناطق آلوده مواد مخدر و تجمع معتادین و مصرف کنندگان در هفت ماهه گذشته بیش از ۶۰ مورد تخریب و پاکسازی داشته‌ایم.

تخریب و پاک‌سازی ۶۰ مورد منطقه آلوده به مواد مخدر در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  داود علی بخشی فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اجرای طرح کرامت اظهار داشت: در بحث مقابله با مواد مخدر اطلس جغرافیایی جرم شهرستان ملایر تهیه شده و مناطق حاشیه نشین و جرم خیز در راستای مواد مخدر، تولید و عرضه و مصرف شناسایی شده است .

وی افزود: مناطق آلوده مواد مخدر و تجمع معتادین و مصرف کنندگان نیز شناسایی شده که با هماهنگی مقام قضایی به طور ویژه تخریب و پاک‌سازی شدند که در مجموع در هفت ماهه گذشته بیش از 60 مورد داشته‌ایم .

فرمانده انتظامی ملایرافزود: طرح کنترل محورهای مواصلاتی، اجرای مقابله با کشت مواد مخدر، انهدام باندهای مواد مخدر، دستگیری خرده فروشان، دستگیری معتادین متجاهر و معرفی به کمپ از جمله اقدامات ما در راستای اجرای طرح کرامت در نیروی انتظامی است .

وی با بیان اینکه در کنار کار فرهنگی باید مبارزه هم باشد، گفت: در بحث مواد مخدر در سطح جامعه بالاترین درآمد را برای افراد دارد ما باید راه‌های رفته را بررسی کنیم و اگر نتیجه داده ادمه دهیم و اگر مشکل داشته برای رفع آن اقدام کنیم .

علی بخشی با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی مدونی در بحث مواد مخدر داریم، اظهار داشت: یکی از پلیس‌های خوب در کشور پلیس استان همدان است.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد، عنوان کرد: ما بیشترین لطمه را در بحث تغییرات قانونی خورده ایم، باید از اساتید و دانشجویان مقطع دکترا در زمینه های مرتبط که انگیزه دارند برای علمی کردن کار مبارزه با مواد مخدر استفاده کنیم .

انتهای پیام/خ

شناسایی 60 مورد منطقه آلوده در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.