فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و کشف ۷۶۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان ملایر خبر داد.

کشف ۷۶۰ میلیون ریال کالای قاچاق در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی شهرستان ملایر برای  جلوگیری از ورود هر گونه کالای قاچاق و بدون مجوز با کنترل محورهای مواصلاتی  شهرستان دو خودور را توفیق کردند.

وی در ادامه گفت: ماموران به یک دستگاه خودروی اتوبوس اسکانیا و یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و بلافاصله نسبت به متوقف کردن خودروها اقدام کردند..

کامرانی صالح  افزود: با توقیف این دو خودرو و بررسی کالاهای کشف شده مشخص شد حامل کالاهای قاچاق فاقد اسناد و مدارک گمرکی هستند.

فرمانده انتظامی استان همدان  با اشاره به محتویات اجناس کشف شده ابرازداشت: در بازرسی از خودروها تعداد ۲۰ دستگاه مانیتور کامپیوتر، ۷۱۳ قلم دارو و لوازم آرایشی و ۸۰۰ کیلوگرم ماهی فاقد هرگونه مجوز قانونی و مدارک گمرکی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال کشف و دو نفر متهم در این رابطه دستگیر شد.

سردار کامرانی صالح با اشاره به شناسایی محل دپوی کالای قاچاق در شهرستان ملایر طی ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ملایر پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از مخفیگاه موردنظر ۱۱۵ هزار و ۵۷۰ نخ انواع سیگار قاچاق، ۱۰ هزار عدد انواع قرص متادون و ترامادول به همراه ۷۰۰ سی سی شربت متادون و ۶۱ بسته توتون خارجی، ۴۸ کیلو ذغال و ۱۴ حقه وافو کشف کردند.

وی ادامه داد: ارزش کالای کشف شده  ۶۶۰ میلیون ریال برآورد و ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به مضرات جبران ناپذیر کالای قاچاق بر اقتصاد کشور و نابودی آینده جوانان تاکید کرد: جلوگیری از توزیع قاچاق کالا به عنوان یک اولویت مهم برای نیروی انتظامی تلقی می شود .

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در همین راستا یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۵۶ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در شهرستان ملایر کشف شد.

وی در تشریح این حادثه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر در راستای مبارزه جدی با سوداگران مواد مخدر، و در پی انجام کار اطلاعاتی و مستمر، مخفیگاه یکی از توزیع کنندگان عمده ی مواد مخدر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی همدان افزود: در این عملیات علاوه بر دستگیری تعداد ۴ نفر قاچاقچی مواد مخدر و توقیف ۴ دستگاه خودروی مقدار ۵۶ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک را کشف شد.

سردار کامرانی صالح با تاکید بر لزوم هوشیاری  جامعه و به ویژه خانواده ها در مبارزه با این بلای خانمانسوز گفت: امروزه باندهای مافیایی مواد مخدر به منظور تجارت شوم مواد مخدر به هیچ طیفی در اجتماع رحم نمی کنند که باید همه نسبت به اهداف شوم این باندها و سوداگران مرگ آگاه شده و خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند.

انتهای پیام/ص.ف

760 میلیون  ریال کالای قاچاق در ملایر کشف شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.