اولین همایش ملی علوم ورزشی با شعار ورزش، سلامت، جامعه در ارومیه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛اولین همایش ملی علوم ورزشی با شعار ورزش، سلامت، جامعه عصر دیروز با حضور نادر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، حب نقی رییس دانشگاه ارومیه، چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان استانی در محل سالن همایش‌های پردیس دانشگاهی ارومیه آغاز به کار کرد.

نادر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این آیین به نقش موثر ورزش در ارتقای سلامت جامعه اشاره و گفت: همه علما و مسئولان ذیربط باید در جهت نهادینه سازی و همگانی نمودن ورزش در جامعه که نقش بسزایی در کاهش استرس و ارتقای شادابی و سلامت جامعه دارد تلاش کنند.

وی افزود: شناساندن و معرفی تاثیرات مثبت ورزش در زندگی فردی و اجتماعی و سلامت جسم و روح افراد امری است که باید بیش از پیش مورد توجه محافل علمی ورزشی و دست اندرکاران حوزه ورزش قرار گیرد.

معاون استاندار بر ضرورت توجه به اقتصاد ورزش هم تاکید کرد و گفت: نقش ورزش در اقتصاد کشور‌ها بسیار پراهمیت است و لازم است یکی از برنامه ریزی‌های مسئولان برای درآمدزایی، اشتغالزایی و جذب سرمایه‌های خارجی توجه به این حوزه باشد.

گفتنی است، اولین همایش ملی علوم ورزشی امروز در دو پنل و در محور‌های فیزیولوژی و تغذیه ورزشی- مدیریت و برنامه ریزی ورزشی- رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی- آسیب شناسی و حرکات اصلاحی، بیومکانیک ورزشی - کار آفرینی، اشتغال و اقتصاد مقاومتی در ورزش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

نخستین همایش علوم ورزشی در ارومیه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.