استاد دانشکده مديريت و بازاريابي دانشگاه يو.ام مالزي به مسوولان دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، پیشنهاد ایجاد زمینه فعالیت در رشته گردشگری و ورزشی را داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از مشهد، پروفسور بن موسي غزلي در کارگاه آموزشی گردشگری ورزشی که در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: ورزش و شادابی و تلاش برای حفظ سلامت جسم و روح از اموری است که در دین مبین اسلام بسیار سفارش شده است، از این رو آستان قدس رضوی نیز به مسائل ورزشی اهتمام ویژه ای داشته و علاوه بر امکانات و تجهیزات مدرن ورزشی در سازمان تربیت بدنی آستان قدس رضوی، دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) نیز در رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی نیز پذیرش دانشجو داشته باشد زیرا امکانات منحصر به فرد و سالن‌های ورزشی این دانشگاه توانسته قابلیت جذب و پرورش کارشناسان این رشته را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضور در حرم مطهر رضوي و ارتباط با امام رضا(ع) درها و افق‌های جدیدی را به رویم گشوده و درک مسائل جدیدی را برایم میسر کرده است.

وي حرم مطهر رضوی را شگفت انگيز و بی‌نظیر دانست و ابراز كرد: از نخستين لحظات حضورم به اين مكان روحاني، امام رضا(ع) در زندگی من جایگاهی اساسی پیدا کرده و توانستم ارتباط درونی و حس معنوي خوبي با اين امام همام برقرار کنم.

غزلي، عنوان كرد: جاذبه‌های مذهبی، زیارتگاه‌ها و اماکن مقدس زيادي در ساير كشورهاي جهان وجود دارد كه برخي از آنان را از نزديك مشاهده كرده ام، اما احساسي كه در اين بارگاه منور به من دست داد در هيچ كجا تجربه نكرده بودم.

استاد دانشکده مديريت و بازاريابي دانشگاه يو.ام مالزي با بيان اينكه در دنياي امروز، صنعت توریسم با گسترش و تنوع بسیار زیادی در سطح جهانی رو به رو بوده و به یکی از بخش‌های اقتصادی در دنیا تبدیل شده است، تصريح كرد: حرم علي بن موسي الرضا(ع)، يكي از جاذبه هاي گردشگري در جهان به شمار مي رود كه با ارائه خدمات و فعاليت هاي مختلف، در جذب توريست موفق عمل كرده است و توانسته سالانه ميزبان ميليون ها زائر از سراسر جهان باشد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.