سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: بازیکنان من روحیه بالایی داشتند، زیرا در ۲ بازی سخت خود به پیروزی رسیده بودند.

عادل بناکار در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از پیروزی 3 بر یک مقابل تیم ایرانیان گنبد که سومین برد این تیم بود، گفت: با توجه به بردهایی که بازیکنان من در تهران و مقابل تیم های قدرتمند کسب کرده بودند در این بازی نیز به دنبال برد بودند و روحیه خوبی داشتند

وی ادامه داد: با توجه به وضعیتی که تیم گنبد داشت ما تصور می کردیم بازی آسانی داشته باشیم اما گنبدی‌ها واقعا خوب کار کردند و نشان دادند می‌توانند تیم خوبی باشند

بناکار افزود: بازیکنان من به دنبال کسب پیروزی خانگی در این دیدار بودند که اولین بازی خود در تبریز با با پیروزی پشت سر گذاشته و هواداران خود را شاد کنند. خوشحالم که این برد برای ما بدست آمد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: هدف این است که بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و روند پیروزهای خود را تداوم ببخشیم. امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد.

بناکار در پایان اظهار داشت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در همه مسابقات با تمام توان ظاهر می‌شوند و تمام سعی خود را به کار می‌گیرند که بهترین نتیجه ممکن را رقم بزنند و درصد خطاهای خود را بازی به بازی کمتر کنند.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی شهرداری تبریز بعد از سومین برد پیاپی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار