رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر گفت: چهارمین جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی عجب شیر با حضور شهرستان های مراغه، بناب، عجب شیر، ملکان و آذرشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فرهاد جبارپور رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: جشنواره منطقه‌ای هنرهای تجسمی با موضوع اقتصاد مقاومتی، فرهنگ ایرانی و اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت، حجاب و عفاف، احیای دریاچه ارومیه و مناطق گردشگری عجب شیر به صورت منطقه ای برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت کنندگان باید آثار ارسالی خود را بر اساس مقررات چهار مین جشنواره هنرهای تجسمی ارسال کنند از جمله: آثار ارسالی جدید و مرتبط با یکی از موضوعات جشنواره بوده و در سایر همایش‌ها و جشنواره‌ها حائز رتبه یا مقام نشده باشد و تعداد آثار ارسالی برای هر نفر بیش از دو اثر نباشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر در خصوص تقویم برگزاری جشنواره گفت: آیین اختتامیه این جشنواره در چهاردهمین روز از دی ماه 96 برگزار خواهد شد و آثار منتخب برای بخش مسابقه در قالب نمایشگاهی برای بازدید علاقه مندان ارائه خواهد شد و تاریخ برپایی نمایشگاه طی روزهای 7 تا 12 دی ماه است.

جبارپور با اعلام اینکه این جشنواره در دوبخش نقاشی و خوشنویسی برگزارخواهد افزود: بخش خوشنویسی در قالب نستعلیق و شکسته نستعلیق برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر در ادامه با اشاره به بخش جنبی نمایشگاه تصریح کرد: برپایی نمایشگاه هنرهای سنتی شامل قلم زنی، حکاکی، نقاشی روی سفال و مینا کاری نیز از بخش‌های جنبی این جشنواره است.

جبارپور اضافه کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عجب شیر و انجمن هنرهای تجسمی این شهر برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند آثار هنری خود را تا 25 آذر ماه و مطابق با شرایط و مقررات جشنواره به آدرس عجب شیر، خیابان امام خمینی (ره) مجتمع فرهنگی وهنری عجب شیر، انجمن هنرهای تجسمی ارسال کنند.

 

انتهای پیام/ش

شهرستان عجب شیرمیزبان جشنواره منطقه‌ای هنرهای تجسمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.