همایش تجسمی 22 نقاش، 22 عکاس در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: «همایش تجسمی 22 نقاش، 22 عکاس» به مناسبت یوا الله 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران در روز 22 بهمن برگزار می‌شود.
نیک رزم با اعلام این خبر گفت: همزمان با روز 22 بهمن و مراسم راهپیمایی حماسی مردم تبریز همایش تجسمی 22 نقاش، 22 عکاس برگزار می شود.
وی ادامه داد: همایش 22 عکاس به همت سازمان زیباسازی شهرداری کلانشهر تبریز و با همکاری روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تبریز و حوره هنری استان برگزار می شود.
نیک رزم همچنین خاطر نشان کرد: همایش 22 عکاس نیز توسط واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان شرقی در مسیرهای راهپیمایی شکوهمند مردم تبریز برگزار خواهد شد.
وی اضافه نمود: همایش عکاسی حماسه حضور همچون سالهای گذشته با حضور هنرمندان و عکاسان مرتبط با حوزه هنری استان برگزار می شود و هنرمندان حماسه 22 بهمن را ثبت و ضبط می کنند.
نیک رزم اظهار کرد: در همایش 22 نقاش، 22 عکاس، نقاشان زوایای مختلف انقلاب اسلامی را در موضوع انقلاب نقاشی می کنند و در کنار آن 22 عکاس نیز لحظات راهپیمایی مردم شهیدپرور تبریز را ثبت خواهند کرد.
 وی ادامه داد: همایش نقاشی در محوطه عمارت شهرداری تبریز واقع در میدان ساعت از ساعت 9 الی 12 برگزار می شود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.