مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به ایثارگران دارد، گفت: بر این اساس دولت روحانی خدمت به ایثارگران را سرلوحه کار خود قرار داده است.

رسیدگی به امور ایثارگران اولویت اصلی دولت تدبیر و امید استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام پرویز، ولی زاده مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری شامگاه سه شنبه در مراسم یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی میاندوآب اظهار کرد: دکتر روحانی از جنس ایثارگران است و خود به خاطر حضور مداوم در جبهه ها، ایثارگران را باور دارد.
وی تاکید کرد: دولت تنها ۲ ماه پس از روی کار آمدن قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که در سال ۱۳۹۰ تصویب شده و در سال ۱۳۹۱ به رئیس جمهوری وقت ابلاغ شده بود را اجرایی کرد.
حجت الاسلام، ولی زاده با بیان اینکه امروز ایران امن‌ترین کشور دنیاست، گفت: این امنیت به برکت خون شهدا، 'محسن حججی ها' و مدافعان حرم است که فراتر از مرز‌ها دشمنان را سرجای خود نشاندند.

مقام شهدا، مقام والا و بلندمرتبه است


امام جمعه میاندوآب نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه همه ما باید قدردان خون شهدا و ایثارگران باشیم، اظهار کرد: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و نعمت ولایت است.
حجت الاسلام حمید حسن زاده افزود: مقام شهدا، مقام والا و بلندمرتبه است و باید وصیت نامه و زندگی نامه شهدا را مطالعه کرده و به آن عمل کنیم.
وی با بیان اینکه بوسه به تابوت شهدا یعنی حسرت، گفت: باید راه و رسم شهدا که ولایتمداری است را بیشتر بیاموزیم و به آن عمل کنیم.
امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه اتحاد و همدلی حول محور ولایت، راه پیشبرد نظام اسلامی است، اظهار کرد: استقامت و جهاد در مقابل دشمنان خارجی و بصیرت و آگاهی در مقابل دشمنان داخلی، رمز پیروزی است.

شهدای مدافع حرم  توطئه داعش را خنثی کردند


فرماندار میاندوآب نیز گفت: شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی‌ها فراتر از مرز‌ها در مقابل داعش ایستاده اند و توطئه آنان را خنثی می‌کنند.
ناصر امیری با اشاره به اینکه طبق فرموده حضرت امام خمینی (ره) نباید این انقلاب به دست نااهلان بیافتد، افزود: ما سرباز نظام و ولایت بوده و همیشه آماده و رهرو شهیدان هستیم.

منبع ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.