معاون برنامه‌ريزي و امور عمراني فرمانداري ملاير از اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار برای روش‌های آبیاری نوین در ملایر خبر داد.

اختصاص 20 میلیارد تومان برای روش‌های آبیاری نوین در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد حامدی‌نژاد معاون برنامه‌ريزي و امور عمراني فرمانداری ملايربا اشاره به وضعیت بحرانی آب در کشور به ویژه در بخش کشاروزی گفت: در این زمینه در شهرستان ملایر نیز وضعیت مناسبی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برای استفاده بهتر از آب بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار برای روش‌های نوین آبیاری شهرستان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: دستگاه متولی به خصوص جهاد کشاورزی برای جذب این اعتبار پیگیرهای لازم را انجام دهد.

حامدی‌نژاد بر آموزش و تشویق کشاورزان برای استفاده از این تسهیلات تاکید کرد و گفت: هر بخشی با هماهنگی بخشدار آموزش و اطلاع‌رسانی لازم را به کشاورزان به خصوص مدیریت درست مصرف آب بدهد.

معاون فرماندار ملایر با اشاره به مجوز پرورش کروکودیل در ملایر گفت: پرورش کروکودیل، زالوبسیار خوب و درآمدزا بوده و می‌تواند توسعه اقتصادی و اشتغال شهرستان را به همراه داشته باشد.

وی با تاکید به دستگاه‌های مربوطه بر همکاری با سرمایه‌گذاران در این بخش تاکید کرد و افزود: ما از چنین افرادی که به دنبال کارهایی نو و اشتغال‌زا در این بخش هستند استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ج

اختصاص 20 میلیارد تومان برای آبیاری نوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.