فرماندار شهرستان شیروان گفت : تاکنون بیش از 80 درصد طرح های مصوب سفر رهبری در شیروان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ امین رضا مرآتی فرماندار شهرستان شیروان گفت: از مجموع 179 طرح مصوب سفر رهبری برای شهرستان شیروان که 152میلیارد تومان اعتبار دارد، بیش از 80درصد طرح ها به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه خدمات دهی به نقاط محروم استان و شهرستان از اولویت های تخصیص اعتبار مصوب سفر رهبری بود افزود: با اجرای طرح های مصوب سفر رهبری در مناطق مرزی و محروم شیروان، شاهد کاهش چشمگیر محرومیت بوده ایم و به جرات می توانیم بگوییم سفر رهبری به استان و شهرستان، باعث شتاب بیشتر در توسعه منطقه شد.

 وی گفت: مرمت و بهسازی محل چادرهای عشایری، احداث استخرهای ذخیره آب، تکمیل راه های روستایی، احداث فضاهای آموزشی، آبرسانی روستاها، هزینه تجهیزات بیمارستان و 84طرح گازرسانی از مصوبات سفر رهبری، به اتمام رسیده یا در مراحل نهایی است و فقط بخش بسیار کوچکی از طرح ها که بیشتر در حوزه راهسازی است، با توجه به حجم بالای کار و شرایط آب و هوایی منطقه، باقی مانده است.

انتهای پیام/آ

ناتمام ماندن طرح های راه سازی در شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
سلام لطفا پیگیر واگذاری و تحویل 1700 واحد مسکن مهر شیروان(خراسان شمالی) که قریب به 10 سال می گذرد،از دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد شوید تشکر