کره شمالی به تازگی پوستر‌های تبلیغاتی تمسخرآمیزی را علیه دونالد ترامپ در پایتخت کره جنوبی پخش کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، به تازگی تبلیغات جدیدی علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سطح سئول، پایتخت کره جنوبی، پخش شده است که به نظر می رسد کار کره شمالی باشد. در یکی از این تبلیغات دونالد ترامپ، سگ دیوانه خوانده شده است. در تبلیغ دیگری که یک سرباز کره شمالی اسلحه ای به دست دارد و سر ترامپ را زیر پایش قرار داده است، نوشته شده است: مرگ بر ترامپ دیوانه.

تبلیغات وحشتناک و ضدترامپی کره شمالی در کره جنوبی+ تصاویر

در یکی از این تبلیغات سر ترامپ روی بدن یک سگ قرار دارد و افرادی دست و پاهای او را گرفته اند و با یک تبر سر او را جدا کرده اند. بر روی این پوستر نوشته شده است: بهتر است سر ترامپ، این سگ دیوانه، را برای داشتن جهانی صلح آمیز و بدون جنگ از بدن جدا کنیم.

تبلیغات وحشتناک و ضدترامپی کره شمالی در کره جنوبی+ تصاویر

در پوستر دیگری، ترامپ مشغول سخنرانی در سازمان ملل است و یک موشک را با دهان خود گرفته است که روی آن نوشته شده است: کره شمالی را به کلی نابود می کنیم. در این پوستر افراد دیگری هم حضور دارند که گویا به سخنرانی ترامپ گوش می دهند. یکی از آنها می گوید: او کاملا دیوانه شده است. فرد دیگری هم می گوید: اگر به او اجازه این کار را دهیم، جنگ می شود.

تبلیغات وحشتناک و ضدترامپی کره شمالی در کره جنوبی+ تصاویر

کره شمالی معمولا پوسترهای تبلیغاتی خود را با بالون به کره جنوبی می فرستد. به دنبال تشدید تنش‌ها میان آمریکا و کره شمالی، استفاده از تصاویر علیه ترامپ و  آمریکا در تبلیغات پیونگ یانگ موضوع عجیبی نیست. اما این بار پوسترهای تبلیغاتی کره شمالی به طور مستقیم ترامپ را هدف قرار داده است. تصاویر این تبلیغات عجیب در توییتر و شبکه های اجتماعی هم منتشر شده است.

مدیر پایگاه خبری «NK» مستقر در سئول اعلام کرد: من مطمئن هستم که این تبلیغات با بالون از کره شمالی به کره جنوبی فرستاده شده است؛ زیرا جهت وزش بادها در ماه اکتبر از سمت شمال به جنوب است و این پوستر ها در بخش‌های دیگر سئول هم پیدا شده است.

دونالد ترامپ ماه گذشته در سخنرانی خود در سازمان ملل تهدید کرد که اگر آمریکا بخواهد از خود و متحدانش دفاع کند چاره ای جز نابودی کامل کره شمالی را ندارد. وی همچنین بارها در حساب توییتر و همچنین در سخنرانی هایش کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، را «مرد موشکی» خطاب کرده است.

کره شمالی ماه گذشته ششمین و آخرین آزمایش هسته ای خود را انجام داد. رسانه های کره شمالی اعلام کردند این کشور بمب هیدروژنی که قابلیت بارگذاری بر روی موشک های بالستیک را دارد، آزمایش کرده است.


انتهای پیام/

تبلیغات ضدترامپی در سئول!+ تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
خیلی باحالن .من از همین الان قیافه ترامب جلوی چشامه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
ترامپ انقدر بد بخت و بیچاره است که همه دارند این میمون رو دست می اندازند .خاک بر سر ترامپ دیوانه .
آخرین اخبار