مدیر تأمين مسكن كميته امداد استان تهران گفت: اعتبار بخش مسكن مددجویان در سال ۹۶ نسبت به سال گذشته دارای رشد پنج درصدی بوده است.

رشد 5 درصدی اعتبار مسکن مددجویان در سال 96جهانبخش مرادی مدیر تأمين مسكن و امور مهندسی ساختمان كميته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: طبق تفاهم نامه ای که با سازمان بسيج سازندگی سپاه پاسداران سيدالشهداء (ع) و محمد رسول الله برای تعمير و بازسازی مسكن مددجويان تحت حمايت منعقد شده است، تعمير و بازسازی ۵۰۰ واحد مسكونی به صورت مشترک با بسيج سازندگی سپاه پاسداران سيدالشهدا (ع) در شهرستان های ملارد، اسلامشهر، شهریار، بهارستان، قدس، پردیس و دماوند هدف گذاری شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات بخش مسكن مددجویان در سال ۹۶ نسبت به سال گذشته دارای رشد پنج درصدی بوده و امسال بيش از ۵۰ ميليارد تومان به بخش مسكن مددجويی اختصاص یافته است، تصریح کرد: بيش از دو هزار و ۵۰۰ مورد ساخت، تعميرات كلی و جزئی همچنین تكميل واحدهای نيمه تمام توسط كميته امداد استان تهران از محل اعتبارات دولتی، صدقات و مشاركت های مردمی در سال جاری انجام شده است.

مرادی بیان کرد: این نهاد در سال گذشته نسبت به تعمیرات و بازسازی یک هزار و ۴۲۶ واحد مسکونی و ۳۰۱ مورد ساخت و تكميل مسكن شهری و روستايی همچنين تکمیل چهار واحد نيمه تمام مسكن شهری و روستايی اقدام كرده است.

مدیر تأمين مسكن كميته امداد استان تهران در پایان گفت: سقف پرداخت تسهيلات ساخت، بهسازی و بازسازی كميته امداد به مددجويان روستايی ۱۵ ميليون تومان و برای مددجويان شهری ۲۵ ميليون تومان در نظر گرفته شده كه اين تسهيلات به صورت بلاعوض با اولويت ارائه مناطق محروم و روستايی به مددجويان تحت پوشش پرداخت می شود.

 انتهای پیام/

تخصیص 50 میلیارد تومان به مسکن مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.