نماینده شهرستان های دهلران، آبدانان،دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرودگاه در شهرستان دره شهر احداث می شود، گفت: جنوب استان نیازمند توسعه است.

احداث فرودگاه در شهرستان دره شهر

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ شادمهر کاظم زاده  در بازدید معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران از محل پروژه پیشنهادی فرودگاه دره شهر گفت : احداث فرودگاه در جنوب استان با توجه به جمعیت ،توپوگرافی منطقه، جاذبه های متعدد گردشگری و فرهنگی، مسیر تاریخی راه کربلا ، مسیر پلدختر و دهلران با توجه به نزدیکی این منطقه و تبادلات کشور ایران با کشور عراق ضروری به نظر می رسد.

وی افزود : با توجه به زیرساخت های ضعیف در زمینه راه های جاده ای ،ریلی و هوایی و تصور مردم مبنی بر اینکه در طی سال های آتی و اعتبارات اندک نمی توانند صاحب یک جاده مناسب برای ارتباط با مرکز کشور شوند احداث فرودگاه بهترین گزینه برای ارتباط با مرکز کشور است.

کاظم زاده اظهار کرد: مسیر شرقی و غربی بودن این باند، تسطیح و ارتفاع مناسب باعث می شود منطقه دره شهر یکی از گزینه های بسیار مثبتی است.

وی تاکید کرد: نهایتا شرکت فرودگاه ها کشور تمام جوانب سنجیده و ضمن ارزیابی با طرح توجیهی مناسب مکان فرودگاه احداث می شود.

 

انتهای پیام/ه

 

توسعه جنوب استان ایلام با احداث فرودگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.