مدیر اداره پست بدره گفت: از ابتدای امسال تاکنون 32 هزار مرسوله پستی در این شهرستان جابجا و تحویل مشتریان شده است.

جابجایی 32 هزار مرسوله پستی در شهرستان بدرهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سعید سلیمان پور مدیر اداره پست بدره بیان کرد: 15هزار از این تعداد مرسولات پستی ورودی و 17 هزار نیز مرسولات خروجی بوده است.

وی اظهارکرد: طی مدت یاد شده افزون بر یک هزار فقره خرید اینترنتی نیز دریافت و به خریداران این گونه مرسولات تحویل شده است.

مدیر اداره پست بدره با اشاره به راه اندازی سیستم امانت تجاری (باربری ) در این مرکز افزود: این سیستم ظرفیت پذیرش بار تا سقف 16 تن به تمام نقاط کشور را دارد.

سلیمان پور عنوان کرد: با توجه به ظرفیت موجود در شهرستان بدره و نیاز سنجی صورت گرفته زمینه انجام این خدمت مهم و متمایز در اداره پست به وجود آمده است که با هزینه مناسب هفت هزار ریال به ازای هر کیلوگرم بار اقدام به پذیرش کلیه امانات تجاری شده و ظرف 24 تا 48 ساعت به مقاصد مورد نظر تحویل می شود.

وی همچنین به مهلت تعیین شده برای دریافت کارت هوشمند ملی اشاره کرد و ادامه داد: این مهلت پایان سال 96 عنوان شده و اداره پست شهرستان بدره در راستای تسهیل صدور این کارت ها به صورت 2 نوبت و با حذف هزینه پیش ثبت نام به شهروندان خدمات رسانی انجام می دهد.

مدیر اداره پست بدره در مورد دیگر خدمات این اداره یادآورشد: برای تمام فضاها و اماکن موجود در سطح شهرستان، کدپستی تهیه شده و در حال حاضر صدور کد پستی به روز بوده و با مراجعه اشخاص حقیقی و حقوقی صدور و اعلام آن به صورت فوری انجام می شود.

سلیمان پور اعلام کرد: پلمپ دفاتر تجاری شرکت ها ، نهاد ها ، تاسیس و تغییرات اساسنامه شرکت ها و سایر امور مرتبط که قبلا با مراجعه به شهرستان دره شهر یا ایلام انجام می شد در حال حاضر در دفتر پست بدره صورت می گیرد.

یک دفتر پستی ، 6 دفتر آی سی تی روستایی و 2 دفتر پیشخوان خدمات دولتی، امور پستی را در شهرستان بدره انجام می دهند.

شهرستان بدره در فاصله 87 کیلومتری مرکز استان واقع شده و دارای 2 بخش مرکزی و هندمینی است.

انتهای پیام/ د

جابجایی مرسوله پستی در بدره

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.