مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: خانواده شهدا آنچه که برایشان بهترین بوده را وقف کردند، شهدای ما امروز راه سیدالشهدا(ع) و شهدای اسلام را دنبال می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی شیروانیان امروز در نخستین همایش تجلیل از والدین و همسران خیر شهدای اصفهان اظهار کرد: خانواده شهدا آنچه که برایشان بهترین بوده را وقف کردند؛ شهدای ما امروز راه سیدالشهدا و شهدای اسلام را دنبال می‌کنند، به خصوص در رابطه با امور خیر و امور فرهنگی در بحث مسجد سازی به نام شهدا خانواده شهدا اقدامات خیری انجام داده‌اند.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یعنی راهی که حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) به ما یاد دادند این است که پیام شهدا نباید بعد از ظهر عاشورا پایان یابد و باید آن را دنبال کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان ضمن تشکر از دست‌اندرکاران این برنامه گفت: این برنامه متفاوت از جلسات دیگر است چرا که قرار است راه دیگری در جهت ترویج ایثار و شهادت همچنین وقف و کارهای ماندگار انجام شود.

وی بیان کرد: کسانی که بزرگ‌ترین سرمایه خود را در راه دین خدا تقدیم کرده‌اند قطعاً به دنبال باقیات صالحات هستند تا همان‌طور که نام شهیدانشان جاودانه است خودشان هم جاودانه شوند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش تجلیل از والدین و همسران خیر شهدای اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار