نماینده مردم بیرجند،خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت در انتقال آب به استان خراسان جنوبی کوتاهی کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند،خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی در دیدار مردم بیرجند و ارائه گزارش سالانه گفت:برای انتقال آب که پروژه بزرگ و سنگین استان است از دولت گلایه‌مندیم که جدی نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه در این راستا با پیگیری‌های نمایندگان استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و سیستان بلوچستان نیز بحث انتقال آب از دریای عمان مطرح است،افزود:برای ما مهم نیست انتقال آب از کجا صورت بگیرد بلکه مهم این است که در اولویت بوده و عملیاتی شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی گفت:اگر پروژه انتقال آب در اولویت قرار نگیرد گرفتار بحران خواهیم شد که در این راستا کوتاهی تمام عیار توسط دولت صورت گرفته و قابل بخشش نیست.

نماینده مردم بیرجند،خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود:یکی از اقدامات و کارهای انجام شده توسط نمایندگان استان در بحث بودجه سال 96 بوده که لایحه بودجه پیشنهادی دولت به مجلس برای استان، 392 میلیارد تومان بود و با پیگیری نمایندگان 352 میلیارد به این بودجه افزوده شد که در مجموع 744 میلیارد تومان بودجه استان بسته و به تصویب رسید که در جای خود اقدام بزرگی در طول تاریخ استان از لحاظ بودجه‌ای بوده است.

وی در زمینه اشتغال گفت:یکی از مشکلات مردم بحث اشتغال به خصوص اشتغال روستائیان است که لایحه یک میلیارد و 500 میلیون دلاری در مجلس برای اشتغال روستائیان و مناطق محروم تدوین و پیگیری‌ها در خصوص تصویب و اجرای شدن آن در دست اقدام است تا منجر به اشتغال شود.

انتهای پیام/غ

کوتاهی دولت در پروژه انتقال آب خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.