رئیس سازمان پیشکسوتان بنیاد حفظ آثار کشور کفت : سرافرازی امروز را مدیون رهبری امام راحل و جان‌فشانی‌های شهدا و رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ صفرعلی براتلو رئیس سازمان پیشکسوتان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همایش پیشکسوتان نیروهای رزمی و پشتیبانی رزمی دوران دفاع مقدس در استان خراسان شمالی گفت : در دوران هشت سال دفاع مقدس ایران با کمترین امکانات نظامی در مقابل دشمنان اسلام ایستاد و همه را شکست داد.

وی با بیان این که برخی از مردم و مسئولان پس از سخنان سخیف ترامپ به اهمیت و جایگاه سپاه پاسداران پی بردند ، افزود : در دوران مذاکره خیلی‌ها ادعا می‌کردند چرا مقام معظم رهبری مخالف می‌کند باید برای حل مشکلات مذاکره کرد تا وضعیت بهبود یابد.

براتلو اظهار کرد : همچنین بسیاری از افراد اظهار می‌کرند با مذاکره، آمریکا درها را باز می‌کند، اگر دوراندیشی‌های رهبری نبود امروز با شکست مواجه می‌شدیم.

وی بابیان اینکه تمام دشمنان اسلام در برابر ایران کم آورده‌اند، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس تمام فکر رزمندگان پیروزی بودند به‌ طوری‌که با تحمل سختی‌ها توانستند نظام را حفظ کنند.

رئیس سازمان پیشکسوتان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه آتش به اختیار باید از نظام دفاع کرد ، گفت: امروز جنگ نرم را در پیش داریم تمام مدارس ، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی درخطر تهاجم فرهنگی قرار دارند.

وی بر انتقال فرهنگ دینی و ارزش‌های دینی به نسل جدید تأکید کرد و افزود : شهید حججی با الگو گرفتن از شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس متحول شد.

انتهای پیام/آ

سخنان سخیف ترامپ و پی بردن مردم به جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.