مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران با محوریت این استان در تاتارستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی رسولیان گفت: نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت خراسان رضوی در تاتارستان برگزار و با توجه به مذاکرات صورت گرفته از وزیر ارتباطات، بهداشت و رئیس آژانس گردشگری این جمهوری برای سفر به خراسان رضوی کتباً دعوت به عمل آید و مراتب از طریق نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور پیگیری می شود.

وی بر لزوم اجرایی کردن برنامه های توسعه ای اعم از کاهش بیکاری و بالا بردن بهره وری در راستای برنامه توسعه صادرات خراسان رضوی تاکید کرد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: واردات نهاده های دامی، صادرات مواد غذائی، برقراری پرواز، برگزاری نمایشگاه اختصاصی استان خراسان رضوی، توسعه همکاری ها در حوزه بهداشت و درمان، همکاری های علمی و فرهنگی و کتابخانه ای در آستان قدس رضوی و همکاری های علمی دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه دولتی قازان از جمله مهمترین زمینه های مورد توافق در سفر رئیس جمهور تاتارستان به مشهد و متعاقباً سفر استاندار خراسان رضوی به این جمهوری بوده است که در حال پیگیری و انجام می باشد .

انتهای پیام// م.م

نمایشگاه اختصاصی ایران در تاتارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.