رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان زنجان از کسب ۷ کاپ قهرمانی و ۶۴ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران زنجانی در نیمه نخست امسال خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مرادی رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان زنجان به کسب ۷ کاپ و ۶۴ نشان رنگارنگ توسط ورزشکاران زنجانی در نیمه نخست سال اشاره کرد وگفت:: هیئت جانبازان ومعلولین زنجان رشد چشمگیری در سال‌های اخیر داشته به طوری که این هیئت به عنوان چهارمی هیئت برتر کشور شناخته می‌شود که با تلاش اعضای هیئت و توکل به خدا سعی در بهبود این عنوان در پایان سال داریم.

وی به فعالیت بیش از ۶۰۰ ورزشکار ثبت شده در استان اشاره کرد و گفت: ورزشکار زنجانی در نیمه نخست سال جاری در ۱۲ مسابقه قهرمانی کشور و لیگ حضور داشتند که علاوه بر کسب عناوین رنگارنگ ۱۹ ورزشکار زنجانی نیز به اردو‌های تیم‌های ملی راه یافتند که منجر به اعزام ۸ اردو نشین به مسابقات برون مرزی بود.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان حضور ۲۰ ورزشکار از زنجان و کسب ۱۹ مدال در رقابت‌های پارا آسیایی گذشته (اینچئون) را یاداور شد و افزود: اولویت امروز ما حضوری موفق در بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی است.

مرادی خاطر نشان کرد: ترغیب و تشویق معلولین به ورزش بالاخص افرادی که به تازگی بر اثر حوادث دچار معلولیت شده اند اولویت اصلی این هیئت می‌باشد.

 
انتهای پیام/آ
 

درخشش هیئت جانبازان و معلولین استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.