نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از طرح های احداث ایستگاه پمپاژ آب در این شهرستان، ۱۴ سال پیش آغازشده ولی هیچ‌کدام به بهره‌برداری نرسیده‌اند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سیدحمیدرضا کاظمی ، در جلسه رفع مشکلات کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان پلدختر بر لزوم تکمیل طرح های آبرسانی شهرستان تاکید کرد و گفت: در صورتی که این ایستگاه های پمپاژ به بهره برداری برسند تحولی دراقتصاد منطقه ایجاد خواهد شد.

وی افزود: با توجه به محدودیت اعتباری شهرستان، طرح ها باید درحوزه های کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، امور آب و... اولویت بندی شوند تا مردم نتیجه آن را لمس کنند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: هشت طرح ایستگاه پمپاژ آب در حوزه کشاورزی در شهرستان موجود است که عملیات اجرایی برخی از آنها ۱۴ سال پیش آغاز شده ولی هیچ کدام به بهره برداری نرسیده اند.

وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و منابع محدود باید با مدیریت درست طرح ها اولویت بندی و به نتیجه برسند تا یاس و ناامیدی مردم را که پشتوانه نظام هستند و همیشه در صحنه های مختلف حضور دارند از بین برود.

کاظمی تصریح کرد: ایستگاه های پمپاژ با تصمیم گیری و زمان بندی درست در اولویت به کارگیری اعتبارات قرار گیرند تا بتوان تحولی در زندگی مردم در کوتاه مدت، در زمینه اشتغال و در بالا بردن سطح درآمد آنها ایجاد کرد.

وی افزود: همان طور که مسئولان قول داده اند جهاد کشاورزی محدودیت منابع برای شبکه بین مزارع ندارد و پس از به نتیجه رسیدن پمپاژ ها با هماهنگی امور آب استان، احداث جاده های بین مزارع در دستور کار قرار می گیرد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است در شهرستان سدهایی در نقاط مختلف و به صورت پراکنده برای جلوگیری از سیلاب احداث شود که باید مطالعات آنها در اولویت و دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/د

 ۱۴ ساله طرحهای احداث ایستگاه پمپاژ آب در پلدختر معطل شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.