مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : ۶۷۰ هزار شغل جدید در کشور در ۴ سال گذشته ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علاءالدین ازوجی مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست تخصصی اشتغال استان سمنان گفت : ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت دوازدهم است که تاکنون عملکرد به نسبت موفقی را نسبت به دولت‌های گذشته داشته است.

 

وی با بیان اینکه در چهار سال گذشته بالغ‌بر 670 هزار شغل جدید در کشور ایجادشده است افزود : یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت که مانعی درراه ایجاد اشتغال است عدم توازن بین بازار کار و تعداد افراد فارغ‌التحصیل دانشگاهی است.

 

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ایجاد توازن بین این دو مقوله در دستور کار است تصریح کرد : بیشترین افراد جویای کار در کشور فاقد مهارت لازم برای اشتغال هستند و این مسئله یک آسیب جدی است.

 

وی ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان بیکار دانشگاهی را یکی از رویکردها و اولویت‌های اصلی دولت برشمرد و افزود: سال گذشته زمینه ایجاد اشتغال برای 800 هزار نفر در کشور فراهم شد و این مهم یکی از بهترین موفقیت‌های دولت به شمار می‌رود.

 

ازوجی با اشاره به اینکه توسعه و گسترش بازار کار و ایجاد اشتغال در اولویت مسئولان قرار گیرد تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود برای تحقق این هدف و ایجاد توازن بین تعداد افراد جویای کار با فضای کسب‌وکار بهره‌گیری شود.

 

انتهای پیام / ه

 

ایجاد شغل جدید در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.