کارشناس، مسئول امور مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از برگزاری نخستین سوگواره منطقه ای با عنوان اربعین در آینه رسانه در مرکز استان خبر داد.

سوگواره منطقه ای اربعین در آینه رسانه ها

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛یونس قیطانی بیان کرد: این سوگواره ویژه رسانه های مکتوب استان های ایلام، کرمانشاه و خوزستان است.

وی اظهارکرد: عموم خبرنگاران خبرگزاری ها، مطبوعات محلی و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی استان های اعلام شده می توانند با ارسال اثر در این جشنواره شرکت کنند.

وی موضوع های این سوگواره را شامل اربعین و امنیت و توسعه پایدار منطقه، اربعین، عزت طلبی و آزادی خواهی، اربعین و انسجام اسلامی، اربعین و فرهنگ ایثار و شهادت و اربعین و گردشگری مذهبی عنوان کرد.

قیطانی افزود: خبرنگاران می توانند آثار خود را مرتبط با موضوع های سوگواره در بخش های مقاله، سرمقاله، یادداشت، خبر، گزارش، مصاحبه و گفتگو، تیر، عکس و طرح به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.

به گفته قیطانی، آثار ارسالی خبرنگاران باید در رسانه ها منتشر و مربوط به دوره زمانی اول مهرماه 95 تا آذرماه 96 باشد.

کارشناس، مسئول امور مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اضافه کرد : این سوگواره توسط این اداره کل و با مشارکت خانه مطبوعات استان، ستاد اربعین ایلام و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی ادامه داد: آیین اختتامیه این سوگواره و تجلیل از برگزیدگان دی ماه سال جاری در مرکز استان ایلام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د

ایلام میزبان نخستین سوگواره منطقه ای اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.