لیگ ووشوی جوانان باشگاه‌های کشور دیروز در آکادمی فدراسیون ووشو آغاز شد و ووشوکاران استان اردبیل در روز اول مسابقات به یک پیروزی و یک باخت دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،هوشنگ افشار رئیس هیأت ووشوی استان اردبیل  با اشاره به برگزاری لیگ ووشوی قهرمانی جوانان کشور در رده باشگاهی، اظهار کرد: این مسابقات از روز گذشته در آکادمی فدراسیون ووشو با حضور 9 تیم از استان‌های مختلف کشور آغاز شده و نمایندگانی از استان اردبیل نیز در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به سطح فنی بالای این دوره از رقابت‌ها، افزود: در فصل جدید لیگ ووشوی قهرمانی جوانان کشور، ووشوکاران منتخب هیأت استان اردبیل در گروه اول رقابت‌ها با تیم‌های مقاومت، سپاه سلمان و تیم منتخب لرستان همگروه شده و در دیگر گروه نیز تیم‌های رنگ فیروزه شیراز، هیأت قزوین، البرز، طبرستان و زرین‌بیز همگروه هستند.

رئیس هیأت ووشوی استان اردبیل تصریح کرد: در هفته اول مسابقات، تیم منتخب هیأت استان اردبیل در مقابل سپاه سلمان قرار گرفت و در یک دیدار بسیار نزدیک با یک اختلاف امتیاز و با نتیجه 4-3 در مقابل حریف خود، نتیجه بازی را واگذار کرد.

افشار بیان کرد: جوانان استان اردبیل در دیگر دیدار خود، در مقابل تیم منتخب لرستان قرار گرفتند، اما در این دیدار نسبت به دیدار گذشته موفق ظاهر شده و اشتباهات کمتری داشتند و همین عامل باعث برتری تیم منتخب استان اردبیل با امتیاز 6-0 شد.

 

انتهای پیام/ع

حضور ووشوکاران اردبیلی در لیگ ووشوی قهرمانی جوانان کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.