باقری خبر داد

پایبندی بهزیستی به آئین نامه دولت در جذب کودکان کار

مدیر کل بهزیستی استان تهران گفت: وزارت رفاه و سازمان بهزیستی بر این اعتقادند که در ساماندهی کودکان خیابانی باید براساس آئین نامه ساماندهی کودکان خیابانی مصوب هیئت دولت در سال 1384 عمل کرد.

پایبندی بهزیستی به آئین نامه دولت در جذب کودکان کاربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اصغر باقری مدیر کل سازمان بهزیستی استان تهران، با اشاره به اینکه اعتقاد وزارت رفاه و سازمان بهزیستی عمل بر اساس آئین نامه ساماندهی کودکان خیابانی است، اظهار کرد: در آئین نامه نقش همه دستگاه ها و رویکردهای کاری مشخص است و البته باید با همکاری سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه کودک و صاحب نظران مجرب دانشگاهی باشد.

باقری به برگزاری مرتب جلسات شورای عالی هماهنگی ساماندهی کودکان خیابانی توسط وزارت رفاه اشاره کرد و گفت: این جلسات برای هماهنگی بیشتر، نظارت دقیق تر و حمایت های لازم برای اجرای مفاد آئین نامه اجرایی کودکان خیابانی برگزار می شود.

 مدیر کل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه بهزیستی از مدل های جدید برای ساماندهی بهتر استقبال می کند، افزود: در حال حاضر نیز با برگزاری جلسات ماهیانه با سازمان های مردم نهاد فعال در عرصه کودک برنامه های خوبی انجام شده و یادر دست اقدام است.

 انتهای پیام/

پایبندی بهزیستی به آئین نامه ساماندهی کودکان کار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار