در ششمین روز از هفته نیروی انتظامی، جلسه ملاقات مردمی و ارتباط چهره به چهره پلیس جیرفت با مردم در مرکز شهر و در فضای باز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سرهنگ ماشاالله ملائی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در تشریح جزئیات این خبر گفت: رویکرد پلیس،اجتماعی است و ایجاد و حفظ امنیت مطلوب در گرو اجتماعی کردن نظم و امنیت و استفاده از ظرفیت های مردمی است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت افزود: پلیس،خود را خدمتگذار مردم می داند و برای برقراری ارتباط نزدیک با مردم و گوش کردن به درد و دل آنان زمان و مکان نمی شناسد و از هر فرصتی برای انجام این کار استفاده می کند.

وی از ادامه این برنامه در هفته های آتی در همه محله های شهر جیرفت خبر داد و افزود: از مردم خواهش می کنیم با پلیس راحت باشند و هر پیشنهاد یا انتقادی دارند در این گونه جلسات مطرح کنند و اطمینان داشته باشند با تمام توان و ظرفیت ممکن برای رفع مشکل آنان و عملی کردن پیشنهادهای قابل اجرا اقدام خواهیم کرد.

ملائی هدف از اجرای این طرح را مردمی کردن نظم و امنیت و برداشتن هرگونه حد و مرز بین پلیس و مردم عنوان کرد و افزود:مردم باید به این باور برسند که پلیس از خود ماست نه بر علیه ما.

در برنامه  امروز رئیس پلیس شهرستان جیرفت به همراه معاونین و روسای پلیس های تخصصی از ساعت 16 با حضور در مرکز شهر جیرفت از نزدیک به سوالات و درخواست های مردم پاسخ دادند.

انتهای پیام/ی

ارتباط پلیس با مردم در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار