سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر از شناسایی و دستگیری فردی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت برای یکی از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

عامل ایجاد مزاحمت در فضای مجازی در ایرانشهر دستگیر شد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ محمود سعادتی سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در پی شکایت مردی ۳۵ ساله مبنی بر مزاحمت اینستاگرام از سوی فردی ناشناس موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد که زنی جوان که در کانال اینستاگرام شاکی نیز عضو است اقدام به فحاشی، تهدید و مزاحمت برای وی می‌کند.

سرهنگ سعادتی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی متهم را که خانمی ۲۹ ساله است و در شهرستان ایرانشهر سکونت دارد، شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی اعتراف کرد از شهروندان خواست ضمن ارتقاء سواد رسانه‌ای خود در صورت مواجهه با موارد مشابه از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب کرده و سریعا مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و پلیس فتا شهرستان گزارش کنند.

انتهای پیام/ع

عامل ایجاد مزاحمت در فضای مجازی در دام پلیس 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار