عامل ایجاد مزاحمت در فضای مجازی در ایرانشهر دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از شناسایی و دستگیری فردی که در شبکه های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت برای یکی از شهروندان می کرد، خبر داد.  

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شكایت احدی از شهروندان مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی ناشناس اقدام به ساخت یک حساب کاربری در یکی از شبکه های اجتماعی کرده اند و با نسبت دادن کلمات مستهجن باعث ایجاد مزاحمت مختلف شده است، موضوع در دستور كار تیمی از کاراگاهان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.  

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات فنی، شخص ایجاد کننده حساب کاربری در شبکه اجتماعی را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.  

وی صریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی اعتراف و اعلام داشت اطلاعات هویتی شاکی را در فضای اینترنت مشاهده و در پی آن در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به ایجاد حساب کاربری و سپس اطلاعات شاکی را به همراه عناوین ضد اخلاقی در صفحه کاربری ایجاد شده، قرار داده است.
  
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست ضمن ارتقاء سواد رسانه ای خود در صورت مواجهه با موارد مشابه از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب کرده و سریعا مراتب را به فوریت های پلیسی 110 و پلیس فتا شهرستان گزارش کنند .

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار