این روزها، مهدی طارمی در شرایط نامعلومی بسر می‌برد، رسیدن به بازی پرسپولیس یا دست دادن جام جهانی، همه چیز بستگی به حکم دادگاه CAS داد.

استوری سردار آزمون در حمایت از آقای گل پرسپولیس + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  وضعیت مهدی طارمی، مهاجم 25 ساله بوشهری تیم فوتبال پرسپولیس، این روزها  سوژه رسانه‌ها شده است.

همه چیز از فصل نقل و انتقالات سال گذشته  شروع شد؛ وقتی مهدی طارمی به ناگاه تصمیم به تغییر باشگاه از پرسپولیس تهران به ریزه اسپور ترکیه گرفت، شاید کسی از عواقب این ماجرا مطلع نبود، تصمیمی که در عرض کمتر از یک ماه دوباره تغییر پیدا کرد و بار دیگر طارمی را روانه سرخپوشان پایتخت کرد؛ پیوستن به پرسپولیس همانا و شکایت ریزه اسپورت همانا!

فیفا پس از شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه ، طارمی را چهارماه محروم و باشگاه پرسپولیس  789 هزار دلار جریمه کرد.

البته مهدی طارمی هم  برای تعلیق  باقی مانده محرومیتش به دادگاه عالی داوری ورزش CAS  شکایت کرد.

 در پی این اتفاقات دیگر بازیکنان تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، هم سعی در روحیه دادن به هم تیمی خود دارند، سردار آزمون، در استوری خود، با انتشار تصویری از خودش در کنار طارمی به او روحیه داد و نوشت.

 " مهدی جان میدونم روت فشار هست و ما میدونیم که همش برنامه ریزی شده هست ولی خوشحالم خودت را تو این تحت فشارا نشون دادی، 1درصد هم سرت را واسه این کارا درد نیاوردی، مثل خودمی".

 

استوی بامزه سردار آزمون + عکس

 

انتهای پیام/

سردار آزمون در کنار مهدی طارمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
سردار عزیز دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ليلا
۲۱:۴۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
اين سردار آزمون چقدر از خود راضي و خود شيفته است !
آخرین اخبار