کارشناس حقوقی فوتبال راهکار باشگاه پرسپولیس برای تعلیق محرومیت طارمی را تشریح کرد.

راهکار پرسپولیس برای تعلیق محرومیت طارمی از زبان کارشناس حقوقیآرش شکر ریز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره راهکار باشگاه پرسپولیس برای تعلیق حکم محرومیت طارمی اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس فقط می تواند طرح دعوی متقابل را در کمیته تعیین وضعیت فیفا مطرح کند و مدعی شود که طارمی قبل ازعقد قرارداد با تیم ریز اسپور ترکیه با این باشگاه قرارداد داشته است.

او ادامه داد: اگر باشگاه پرسپولیس قصد داشته باشد  زمان عقد قرارداد با طارمی را به عنوان مدرک به دادگاه عالی ورزش اعلام کند، این موضوع مانع برداشته شدن تخلف طارمی نمی شود.مگر اینکه باشگاه پرسپولیس شکایتی از طارمی نداشته باشد. 

 کارشناس حقوقی فوتبال بیان کرد: باشگاه ریز اسپور ترکیه برای جذب طارمی 900 هزار دلار به این بازیکن پیشنهاد کرده است، براین اساس باشگاه پرسپولیس می تواند مدعی شود که این باشگاه ترکیه ای باعث تحریک طارمی شده است. اگر این موضوع ثابت شود در آن صورت باشگاه ترکیه ای از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم می شود.  

شکر ریز تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس در ابتدا اعلام کرده بود که 30 خرداد ماه با طارمی قرارداد بسته است که فیفا این تاریخ را قبول نکرد و باشگاه پرسپولیس را از دو پنجره نقل و انتقالاتی محکوم کرد. براین اساس اگر پرسپولیس قصد داشته باشد تاریخ ثبت قرارداد طارمی را 24 فروردین ماه اعلام کند در آن صورت فیفا بدون مدرک و سند این موضوع را قبول نمی کند.

کارشناس حقوقی فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: اگر باشگاه پرسپولیس بتواند مدارک لازم را به دادگاه عالی ورزش تحویل دهد در آن صورت امکان تعلیق حکم محرومیت وجود دارد.

انتهای پیام/ 

اظهارات کارشناس حقوقی فوتبال در مورد محرومیت طارمی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار