رحیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مذاکره مجدد درباره برجام خط قرمز ایران است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه مذاکره مجدد راجع به برجام را نمی‌پذیرد.

مذاکره مجدد درباره برجام خط قرمز ایران است/تحت هیچ شرایطی زیر بار نمی‌رویمعلیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بهانه‌گیری‌های جدید آمریکا از جمله وجود ابهاماتی در مفاد برجام با هدف کشاندن ایران پای میز مذاکره مجدد گفت: جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه مذاکره مجدد درباره برجام را نمی‌پذیرد و موضع اش در این زمینه کاملا روشن است. 

وی با بیان اینکه برجام یک قرارداد چند جانبه است و مشکلی برای اجرای آن وجود ندارد، ادامه داد: مذاکره مجدد درباره برجام خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و ما تحت هیچ شرایطی زیر بار آن نمی‌رویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار کرد: نهاد ناظر بر برجام، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است که آن را تأیید کرده و کشورهای عضو این پیمان هم به جز یک عضو، از اجرای آن خرسند هستند.

رحیمی با بیان اینکه همه مکانیزم‌های لازم در برجام پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: مکانیزم‌هایی چون تفسیر، شکایت و رفع ابهام در برجام وجود دارد و خارج از این مسئله 23 ماه مذاکره زمانی کافی بود که این توافق‌نامه به صورت کامل منعقد شود و لزومی به مذاکره مجدد نیست.

نماینده مردم تهران با تاکید به اینکه مذاکره مجدد برجام معنا و مفهومی ندارد، خاطرنشان کرد: آمریکا می‌خواهد با فشار مجدد مذاکره‌ را از سر بگیرد که این امر در حقوق بین‌الملل جایگاهی ندارد و منافع ملی ما هم اجازه چنین کاری را نمی‌دهد.

انتهای پیام/

نظر نماینده تهران درباره مذاکره مجدد برجام  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار