ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: در اولین حضور تیم ملی بسکتبال نوجوانان بانوان ایران در رقابت‌های آسیایی، من به عنوان تنها نماینده از استان اصفهان جزو نفرات اصلی تیم در مسابقات شرکت می‌کنم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رکسانا کریمی اظهار کرد: مسابقات بسکتبال دختران زیر 16 سال آسیا به میزبانی هندوستان برگزار می‌شود و ما خودمان را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کنیم.

وی افزود: آخرین اردوی تدارکاتی تیم ملی از بیست‌وسوم تا بیست‌وهشتم مهرماه جاری در سالن مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود؛ در کل طی 5 مرحله اردوی انتخابی نهایتا نفرات فیکس مشخص شدند که من از استان اصفهان جزو این نفرات در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی بسکتبال دختران نوجوان تصریح کرد: امسال برای اولین بار است که ایران در رده سنی نوجوانان تیم اعزام می‌کند و در رقابت‌ها حاضر می‌شود به همین خاطر خیلی شناختی روی رقبا و سایر تیم‌های شرکت‌کننده نداریم.

وی خاطرنشان کرد: 5 سال است که به طور حرفه‌ای در این رشته فعالیت می‌کنم و هم‌اکنون عضو تیم فولاد مبارکه سپاهان هستم و با این تیم در مسابقات لیگ نوجوانان کشور حضور دارم؛ در دور رفت رقابت‌ها با شکست همه تیم‌ها توانستیم در گروه خودمان اول شویم.

کریمی در پایان اذعان داشت: هر بسکتبالیستی آرزو دارد به جاهای بالا برسد، من هم همین آرزو را دارم و دلم می‌خواهد بسکتبال ایران پیشرفت داشته باشد و من در این پیشرفت سهیم باشم؛ همچنین دوست دارم یک بازیکن خوب از نظر اخلاقی باشم چون اخلاق در ورزش اهمیتش از هر چیز دیگری بیشتر و بالاتر است.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات بسکتبال  نوجوانان بانوان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار