سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: در صورت برد مقابل تیم فدایی تهران، در جمع هشت تیم صعودکننده به مرحله پلی‌آف قرار خواهیم گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کتایون ظفریان اظهار کرد: در پایان دور برگشت رقابت‌های سوپرلیگ، در تهران مقابل کیا گالری 71 بر 70 نتیجه را واگذار کردیم و در برابر تیم گاز تهران 87 بر 39 باختیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در گروه الف قرار داریم، بازی این هفته تیم صعودکننده به مرحله پلی‌آف را مشخص می‌کند؛ ما روز پنجشنبه در تهران با تیم فدایی این شهر روبه‌رو خواهیم شد و با نتیجه برد جزو هشت تیم به مرحله بالا (پلی‌آف) صعود می‌کنیم.

این سرمربی تصریح کرد: امسال چند بازیکن خوب و مؤثرمان به تیم‌های دیگر پیوستند، تعدادی هم در حال حاضر در پست‌های کلیدی آسیب‌دیده‌اند؛ اگر این بازیکنان مصدوم نبودند ادامه کارمان با نتایج بهتری همراه بود.

وی ادامه داد: اما با همین شرایط هم‌اکنون در گروه خودمان چهارم هستیم و من از عملکرد بازیکنان تا به اینجا راضی هستم زیرا این تیم بسیار جوان، تلاشگر و آینده‌دار است.

ظفریان اظهار داشت: به طور کلی امسال تیم‌های بالای جدول که خوب هزینه کرده‌اند، با یک اختلاف امتیاز بالا نسبت به سایر تیم‌ها در این جایگاه قرار گرفته و سطح بازی‌شان از بقیه بالاتر است؛ حتی اکثر بازیکنان خوب نیز در این تیم‌ها پخش شده‌اند.

وی گفت: تیم‌های پایین جدول اکثرا بازیکنان بومی در اختیار دارند، اگر بخواهم در مورد تیم خودمان صحبت کنم؛ ما با تمرینات منظم و تلاش بسکتبالیست‌های جوان همچنین زحمات مربی بدنساز توانستیم تا اینجای کار خوب عمل کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: درست است خیلی از بسکتبالیست‌های خوبمان را امسال در اختیار نداریم اما بازیکنان جوانی داریم که خیلی خوب این بار را به دوش می‌کشند و بازی رضایت‌بخشی ارائه می‌دهند؛ به طوری که در آینده می‌توانیم روی آن‌ها حساب کنیم و با همین افراد در سال بعد بهتر نتیجه بگیریم.

وی عنوان کرد: مطمئن باشید این تیم به زودی احیا می‌شود و همچون گذشته قدرت خودش را نشان می‌دهد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.