معاون امور روستایی استانداری اصفهان از توزیع 16 هزار تابلو و چراغ راهنمایی و رانندگی در روستاهای استان اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفار عرب  امروز در همایش راهوران محله و تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، اظهار کرد: هزار و 850 روستا در استان اصفهان وجود دارد که از این تعداد 806 روستا دهداری داشته و 650 دهدار در کل استان اصفهان وجود دارد که مدیریت روستاهای استان را عهده‌دار شده‌اند.

وی افزود: حدود 3 هزار نفر فعال در شورای روستاها داریم که در کنار دهداران تصمیم‌گیری می‌کنند و این‌ها در سایه نظارت بخشداران اتفاق می‌افتد، فعالیت‌ها در چارچوب قانون و هیأت نظارت و تطبیق است و اقدامات لازم انجام می‌شود.

معاون دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان کاهش آمار تلفات تصادفات جاده‌های روستایی را حاصل تلاش همه بخش‌ها دانست و عنوان کرد: از 90 نفر فوتی در تصادفات جاده‌های روستایی به تعداد 18 نفر رسیده‌ایم و این حاصل زحمات همه نهادها است.

وی اظهار کرد: امیدواریم این آمار کاهشی به کمتر از این هم برسد، روزهای خدمت می‌گذرد و اگر بتوانیم در این مدت خدمت تلاش کنیم که یک حادثه کمتر شود همین برای ما می‌ماند، تلاش کنیم حتی اگر شده یک مورد تصادفات را کاهش دهیم.

عرب در بخش دیگر خاطرنشان کرد: طی چهار سال اخیر در خصوص تابلوهای راهنمایی و رانندگی و در محدوده معابر به خصوص در مناطق روستایی و در راستای رفع اشکالات جاده‌ای و اصلاح نقاط حادثه‌خیز اقدامات خوبی انجام شده است و طی چند ماه گذشته 16 هزار تابلو و چراغ راهنمایی و رانندگی در روستاها توزیع شده است.

وی در پایان گفت: با هماهنگی و کارشناسی نیروی انتظامی پایه‌های چراغ چشمک‌زن و چراغ راهنمایی و تابلوهای هشداری، در اختیار دهداری‌ها قرار گرفته است، آن چه توان و وسع حوزه اعتبارات روستایی بوده، جذب شده است.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش راهوران محله و تجلیل از نمونه‌های ترافیکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار