،فرمانده سپاه ثارالله گفت: در استانی که یک جوان مجبور است با هزاران مشکل ۳ میلیون وام بگیرد، این آقایان میلیارد میلیارد هزینه می کنند.

دستگیری یکی از ریشه های فساد توسط سپاه ثارالله استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت : یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب که چند سال بر آن تأکید دارند، انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن است.


فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان به تبیین ویژگی های مهم انقلابی بودن پرداخت و با بیان اینکه اولین ویژگی، اطاعت از مقام منیع ولایت است؛ افزود: نیروهای انقلابی همیشه خودشان را بدهکار می دانند و صریح و شفاف مواضع را اعلام می کنند اما نیروهای غیرانقلابی اهل مماشات هستند و اهل هزینه کردن برای انقلاب نیستند.


سردار ابوحمزه بیان کرد :مهدی جهانگیری با درایت و هوشیاری پاسداران سپاه ثارلله کرمان دستگیر شد .


وی گفت :اخلال در مساِل مالی کشور، کسب در آمد نامشروع و خروج ارز از کشوراز دلائل دستگیری مهدی جهانگیری است .


وی با متذکر شدن این نکته که خط نیروهای انقلابی و دیدگاه آنها روشن است و اهل مماشات و رودربایستی و زد و بندهای سیاسی نیستند؛بیان داشت: انقلابی ها، دیدگاه خود را که برگرفته از دیدگاه رهبری است روشن بیان می کنند و اهل تعارف نیستند و فرق هم نمی کند که افراد چه مسئولیتی دارند.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به اشاره به اقدام سپاه کرمان طی چند روز گذشته و دستگیری مهدی جهانگیری که یکی از ریشه های فساد است ،گفت : در استانی که یک جوان مجبور است با هزاران مشکل ۳ میلیون وام بگیرد، این آقایان میلیارد میلیارد هزینه می کنند. برادر وی به جای اینکه بیاید این اقدام برادرش را تقبیح کند، می گوید: اینها به دنبال تسویه حساب شخصی هستند.


وی بیان کرد :من به صراحت اعلام می کنم که سپاه هر کس را که بخواهد بر خلاف مردم و نظام حرکت کند، سریع علیه اش اقدام می کند؛ ما سراغ تک تکشان می روی؟


وی تاکید کرد: امروز تعدادی کاملا به منابع اقتصادی استان کرمان مسلطند و به کسی هم پاسخگو نیستند؛ اما باید آنقدر مطرح شود تا مردم مطالبه کنند و روحانیون در این صورت می تواند رسالت خود را انجام دهند.


وی با بیان اینکه مردم را باید سر خط مطالبه گری بیاوریم ، افزود: هرکس در هر جایگاهی که مسئولیتی دارد باید پاسخگو باشد.


وی گفت : سپاه هم برای عبور اینها از خطوط نظام محکم جلوی انها می ایستد و با آنها برخورد می کند و از کسی اجازه نمی گیرد .


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن اشاره مجدد به موضوع بازداشت مهدی جهانگیری که از کسی اجازه نگرفتیم، ادامه داد : وظیفه سپاه حفظ انقلاب است و پس همه باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم و احساس تکلیف داشته باشیم اگر نخواهیم انجام تکلیف کنیم با هزاران توجیه می توانیم شانه خالی کنیم.


انتهای پیام/س

 

جزئیات دستگیری یکی از ریشه های فساد توسط سپاه ثارالله استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
آفرین مرحبا سپاس دست مریزاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
خدا قوت تشکر
آخرین اخبار