نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات طرح مرمت و احیای بافت های تاریخی صبح امروز مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان درمجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه صبح امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، طرح های مربوط به اصلاح قانون بودجه و احیای بافت های تاریخی مورد بررسی قرار گرفت.

تابش افزود: در این جلسه علاوه بر بررسی تکلیف قانونی مربوط به تامین ۴ میلیون تن قیر رایگان، درخصوص تهاتر سایر هزینه ها از قبیل اجرای ایزولاسیون و آسفالت با قیر، مباحث مختلفی مطرح شد که کلیات آن بدلیل مغایرت با برنامه ششم توسعه کشور و قانون اساسی رد شد.

وی ادامه داد: طرح حمایت از مرمت و احیای بافت های تاریخی نیز با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت که کلیات آن مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

نماینده مردم اردکان ادامه داد: رئیس سازمان بازنشستگی کشوری نیز گزارشی از وضعیت منابع و مصارف این سازمان ارائه داد و مقرر شد تا دو هفته آینده گزارش جامع و پیشنهادات اصلاحی را برای اتخاذ تصمیم به کمیسیون ارائه دهد.

تابش گفت: همچنين اعضا كميسيون قرار است ظهر امروز ميهمان سازمان برنامه و بودجه کشور باشند تا نوبخت و معاونين؛ گزارش ٦ماهه اول بودجه سال ٩٦ را ارايه دهند.

گفتنی است مجلس به مدت سه هفته ؛ سه شنبه ها جلسه علنی نخواهد داشت و كميسيونها در دو نوبت صبح و عصر به بررسی طرح ها و لوايح خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ ی

بررسیطرح های مربوط به اصلاح قانون بودجه و احیای بافت های تاریخی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.