سخنگوی کاخ سفید مدعی شد که دونالد ترامپ در مدت ۸ ماه ریاستش، بیش از دوره ۸ ساله ریاست‌جمهوری باراک اوباما برای مقابله با داعش موفق بوده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید، روز گذشته (دوشنبه) در حساب توییتر خود نوشت: بی تردید دونالد ترامپ در مدت 8 ماه، اقدامات بیشتری را برای مقابله با گروه تروریستی داعش و منزوی کردن کره شمالی در مقایسه با باراک اوباما در مدت 8 سال ریاست جمهوری انجام داده است.

سارا سندرز همچنین یک توییت از بیانیه مایک پنس، معاون رئیس جمهور به اشتراک گذاشت که در آن پنس از دونالد ترامپ به دلیل دستیابی به نتایجی واقعی در سطح بین المللی تمجید کرده است.

سارا سندرز این توییت را پس از آن منتشر کرد که نیویورک تایمز روز یکشنبه در گزارشی نوشت که بیش از 1000 عنصر داعشی در هفته گذشته خود را تسلیم نیروهای عراقی کرده اند. این موج تسلیم ها پس از آن اتفاق افتاد که ارتش عراق پس از 15 روز تلاش مداوم، شهر حویجه را از تروریست‌ها پس گرفت.

دونالد ترامپ ماه گذشته هم در حساب توییتر خود مدعی شد که دولت وی بیش از دولت باراک اوباما در مسئله مقابله با گروه تروریستی داعش به پیشرفت هایی دست یافته است.

در رقابت‌های انتخاباتی، دونالد ترامپ بارها باراک اوباما را به دلیل گسترش گروه تروریستی داعش سرزنش کرده بود.


انتهای پیام/

سندرز مدعی تلاش بیش از حد ترامپ برای مقابله با داعش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
جوک جدید از سندرز
آخرین اخبار