رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: تشکیل انجمن تخصصی جزو اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و در این رابطه انجمن تخصصی آسانسور در آذربایجان‌غربی تشکیل شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ از سال‌های گذشته، از جمله اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، تشکیل انجمن‌های تخصصی بوده و در این رابطه سال گذشته انجمن تخصصی عایق‌های رطوبتی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد.

هدف از تشکیل انجمن تخصصی آسانسور در استان، ساماندهی شرکت‌های آسانسوری در راستای حل مشکلات آن بوده است.

از جمله مشکلات شرکت‌های آسانسوری استان، کارکرد شرکت‌های بدون پروانه و قیمت‌های مصوب نشده بوده و اینکه به علت عدم ساماندهی مناسب، مظلوم واقع شده است.

 از سوی دیگر از سایر مشکلات شرکت‌های آسانسوری که سبب رکود این صنعت شده است، فعالیت‌های شرکت‌های غیربومی و نبود بیمه تامین اجتماعی شرکت‌ها و نصاب‌ها است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در نشستی با اعضای انجمن تخصصی آسانسور استان با ابراز خرسندی از تشکیل این انجمن اظهار داشت: بی‌شک تشکیل انجمن‌های تخصصی از اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.

جعفرصادق اسکندری افزود: از سوی دیگر هر کس با یک ایده و تفکر در انجمن حضور داشته اما مهم این است که اعضاء در یک فضای علمی، منطقی و دوستانه و با هم‌افزایی، کارها را به پیش ببرند.

وی با تاکید بر اینکه وجود انجمن‌های تخصصی بسیار مهم و حائز اهمیت است تصریح کرد: علت اهمیت آنها این است که در این انجمن‌ها، کارآفرینان ارائه خدمت کرده و اشتغال‌زایی می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه آسانسورها با جان انسان‌ها سروکار دارند و نصب اصولی و استاندارد آنها بسیار حائز اهمیت است اظهار داشت: بی‌شک با تشکیل انجمن تخصصی آسانسور،علاوه بر ساماندهی این حوزه و بکارگیری افراد متخصص، نظارت بر واحدها بیشتر شده و استانداردها رعایت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری کارگاه آموزشی در این رابطه بسیار حائز اهمیت است گفت: باید برای مدیر، متصدی و مسئول فنی واحدها آموزش تخصصی داده شود.

انتهای پیام/ب    

انجمن تخصصی آسانسور در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.