رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: هیئتی متشکل از فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد به کشور بلغارستان اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در دیدار با هریستو پولنداکف سفیر کشور بلغارستان در ایران به عزم اتاق بازرگانی یاسوج برای اعزام هیئتی متشکل از فعالان اقتصادی استان به کشور بلغارستان اشاره کرد و گفت: در تلاشیم با اعزام این هیئت تجاری – اقتصادی، مراودات تجاری بازرگانان استان را با بلغارستان بیش از پیش گسترش دهیم.

جبار کیانی پور افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد و اتاق بازرگانی این استان آمادگی کامل دارد برای بسط همکاری‌های متقابل، میزبانی هیئت‌های مختلف اقتصادی و تجاری از کشور بلغارستان را نیز برعهده بگیرد.

سفیر کشور بلغارستان نیز در این نشست با استقبال از تصمیم اتاق بازرگانی یاسوج برای سفر هیئت اقتصادی تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد به بلغارستان گفت: پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه کشاورزی و کشت و تولید فراورده‌های گیاهان دارویی می‌تواند آغازگر سرمایه گذاری و همکاری‌های مشترک خوبی میان دو طرف باشد.

هریستو پولنداکف ابراز امیدواری کرد: تلاش خواهیم کرد شرایط را برای فعالان اقتصادی و تجار استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم کنیم و همکاران ما نیز در سفارت، از هیچ تلاشی برای همکاری، مساعدت و تعامل لازم برای حضور هیئت تجاری – اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در بلغارستان دریغ نخواهند کرد.

پیش از این در نشست مشترکی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج و محنایی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با سفیر بلغارستان و رایزن اقتصادی این کشور در ایران، با هدف توسعه همکاری‌های دوجانبه اقتصادی و تجاری دیدار کرده بودند.

انتهای پیام/ش

توسعه همکاری‌های دوجانبه اقتصادی و تجاری استان با کشور بلغارستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.