فرمانده مرزبانی ایلام از برخورد شدید با قانون گریزان و مخلان امنیت مرز مهران خبر داد.

برخورد شدید با قانون گریزان و مخلان امنیت مرز مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛یحیی اللهی امروز در جلسه ستاد اربعین با حضور فرماندهان و معاونین، جانشین و روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات که در ستاد استان برگزار شد، از برخورد شدید با قانون گریزان و مخلان امنیت مرزی در آستانه اربعین خبر داد.

وی با اشاره به تحرک، پویایی و پای کار بودن مرزبانان در نقطه به نقطه این مرز و بوم به خصوص دروازه مرز بین المللی مهران در حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقای امنیت پایدار آن، بیان کرد: همزمان با ماه محرم و صفر و همچنین افزایش تردد زائران و مسافرین از دروازه بین المللی مهران، تمهیدات امنیتی مرزبانان هم با به کارگیری مرزبانان هوشیار، در دو بخش آقایان و بانوان و نیز به کارگیری پلیس افتخاری آموزش دیده آغاز شده است.

فرمانده مرزبانی استان اظهارکرد: مرزبانان هوشیار در اجرای مقررات مرزی و بین المللی با آمادگی کامل، در مرز مهران کنترل و اشرافیت لازم بر تردد ها دارند و با مخلان امنیت مرزی و قانون گریزان به شدت برخورد می کنند.

الهی با اشاره به وجود افزایش چندین برابری زائران و مشتاقان حضرت ابا عبدالله(ع) در تاسوعا و عاشورا امسال، اضافه کرد: تاکنون هیچ گونه مورد امنیتی و مشکوکی مشاهده نشده است.

وی در پایان ادامه داد: از عموم زائران و هموطنان عزیز در همراهی خوب خود با نیروهای امنیتی و مرزبانان تقدیر و تشکر می کنیم و توصیه دارم بدون مدارک قانونی و گذرنامه به مرز مهران مراجعه نکنند و در زمان برگشت به داخل کشور مراقب سوغاتی های که تهیه می کنند باشند چون تعداد زیادی از این سوغاتی ها ممکن است در داخل کشور ما قاچاق محسوب شود.

انتهای پیام/ د

برخورد با قانون گریزان در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.